onsdag 19 december 2012

Första inlägget!

Hur börjar man ett "första inlägg"?
Tänker inte göra en lång presentation, det får komma eftersom. Här sitter jag mitt ute i skogen på en gård där jag driver ett inackorderingsstall och har några egna hästar. Här finns för dagen 13 hästar varav två urgulliga föl.
Jag har en underbar man och två härliga ungar, en som redan flyttat hemifrån och en som hotat med att bo hemma till han är tjugofem... Vi får väl se! :)
Själv är jag i lagom mogen ålder med en begynnande panik över att åldras, jag har inga problem att bjuda på mig själv och jag får väl redan här be om ursäkt då mitt språk inte alltid följer min ålder...;-)
Oftast är jag en gla skit med en väldigt positiv inställning till allt och alla, för vi lever ju bara en gång!
Nu väntar mockning av boxar så jag får lätta på röven och göra lite nytta även idag.

Här är jag och min fina fölunge från i somras!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar