lördag 22 december 2012

Liten tjyvstart

Måste väl erkänna att jag haft en liten fuskjul ihop med mina inackorderade tjejjer. Tycker det är viktigt att vi har bra sammanhållning och gemenskap i stallet. Det är ju allas vattenhål och roliga hobby så här vill vi ha bra stämning och glada kamrater.
Jag brukar ha ett "stallmöte" en gång i halvåret ungefär och då äter vi taco, tar ett par glas vin och bara tjattrar så mycket vi orkar, och jag lovar att vi orkar! :)
Denna gång kryddade vi med ett julklappsspel, alla tog med två hästiga saker för en struntsumma och spelet var igång. Det var nog inte någon som spelat innan och jag tror att flertalet tyckte det var en superkul grej att anama hemma.
Här var högen innan vi började, självklart blev det några heta saker som många ville ha och jag blev sååå lycklig när klockan ringde och tiden var slut precis när jag lyckats norpa åt mig ett par sporremmar med bling bling, så snygga.
Kanske det vore en bra idé att ha nästa stallmöte runt min födelsedag eller blir det för genomskinligt att jag fiskar efter paket? hehe!
Fast jag fick ett fint paket av stalltjejjerna när jag fyllde år så jag behöver nog inte dupera dem.
Blommor och vin, precis vad jag uppskattar och gillar, dom har lärt känna mig väl, tjejjerna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar