söndag 27 januari 2013

En enkel genväg till en fit kropp! YES...

Yes please:)

Mitt nya medvetna jag har surfat runt på en del bloggar för att hitta tips och såklart genvägar för en latkorv som jag att bli av med oönskad fluffighet.
Och jag blev glatt överraskad när jag hittade detta stycke i denna blogg.

"Varannat mail som slinker ner i min inbox är frågan om hur man får bort ”kärlekshandtagen”. Sanningen bakom är att få i sig mycket nyttiga fetter. Genom att visa kroppen att den får fett så kommer den att använda det som en energikälla då du motionerar. Det finns även studier på som har visat att om man äter mycket omega 3 så är det lättare för oss tjejer att få bort våra onönskade fetter på kroppen där vi hatar dem som mest. Mellan låren, ”bullen under naveln”, gällhäng, kärlekshandtag mm! Dvs att vi nääästan punktförbränner genom att få i oss nyttiga fetter. Inte riktigt punktförbränning men ni förstår, kroppen väljer att göra sig av med det fettet ifall vi får i oss omega 3.
 

Alltså lite kortfattat

Då du ger kroppen fett reagerar den såhär: ”Ahaaa fett, vad bra, då kan jag använda och förbränna det då jag tränar”
Då du snålar med fetter tänker kroppen såhär: ”Oooohh äntligen fett, detta lägger vi i skattkistan och sparar det eftersom att jag får det så sällan”!"
Då är ju jag redan på god väg för en av de tre produkterna jag redan äter (och säljer) av mitt superbra kosttillskott Kyäni är just omega 3, en riktigt bra variant utvunnet från laxköttet inte sådant urpressat ut inälvorna som man hört vissa gör, äckligt och säkert onyttigt! Ska öka dosen en smula rejält och vänta in ett enastående resultat!!

Nu blev jag än mer "träningssugen", bring it on!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar