söndag 27 januari 2013

from my heart to you....

Snart är det ju dags att spela lite extra på kärlekens strängar, alla hjärtans dag är ju nära framstående och jag tycker att det är trevligt att göra något mer speciellt just denna dag.

Love!

Den underbara mannen är det alltid knepigt att köpa något åt, då han "aldrig" önskar sig något.
Mja i och för sig kan han uppskatta en röd rosett placerad på lämpligt ställe och det tänkte jag spinna på i år.
Hittade en kul sida med alla hjärtansdags presenter och här finns verkligen allt möjligt roligt och mysigt man kan önska, både för honom och henne.
Varför inte en luftballongfärd, en härlig badgele och doftande rosblad, eller min favorit naughty knot en bamserosett man knyter runt hela kroppen. Ooo så läcker jag kommer att vara i min rosett, ska bara komma ihåg att ta av mig mina långkallingar, min stalluktande undertröja och pilla bort höstrån ur håret...
Kan tro att det förtar en del av charmen, fast det är väl som vanligt.. tanken som räknas!

1 kommentar: