lördag 26 januari 2013

Helvild i sängen

Natten blev tuff för den underbara mannen som nu är halvt mördbultad och lite blåslagen.

Jag utökade tydligen mina nattliga övningar med en ny variant av mer våldsam karaktär....ett par rejäla armbågar hade jag utdelat och visst avslutat med ett ljudligt, sådärja! Vilket såklart innebar förstörd nattsömn och svårighet att somna om ifall attacken skulle återkomma?

Stackars den underbara mannen,  jag får se om jag kan gottgöra honom eller om han får sova på soffan i natt så han får lugn och ro och jag får breda ut mig i hela sängen som jag uppenbarligen vill :)
Borde i och för sig klara mig på min planhalva av 110cm att disponera, men hans sida är nog mysigare och så gillar jag att ligga nära, nära.

Här har vi hästar både i stall och sovrum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar