måndag 28 januari 2013

manglad själ...

Med risk för att plocka onödigt många vuxenpoäng tänkte jag faktiskt förverkliga en dröm, något jag uppskattade som ung när det fanns möjlighet för mig att utöva detta precis hur mycket jag ville i vår gemensamma tvättstuga där vi bodde.
Nej, detta blir inget saftig inlägg om hur den underbara mannen och jag kryddade vår tvätt-tids tid....
Jag hade nippran på att mangla allt och älskar manglade sängkläder!

Nu ska jag köpa en egen mangel att leka med, jädrar anåda, vill ha!



Men vad ska man ha för mangel, vet knappt hur en mangel ser ut längre och inget om märken hit och dit.
Det blir till att sufa runt och sondera terrängen om ingen vänlig manglande själ har tips?

1 kommentar:


  1. Hej tänkte bara tipsa om att jag just nu kör flera tävlingar på min blogg med fina priser:)
    tävlar ut 2 st presentkort på 200 kr var från smartsaker.se
    http://www.domkallarmighannes.com/2013/01/tavling-i-samarbete-med-smartasakerse.html#.UQZy7fKsF2Q

    Tävlar ut ett paket namnnappar från Namnnappen.se
    http://www.domkallarmighannes.com/2013/01/tavling-i-samarbete-med-namnnappense.html

    Och sen tävlar jag ut ett presentkort på 350kr från Coolstuff.se som man får köpa Alla hjärtans dags presenter för perfekt om du vill skämma bort någon som betyder lite extra för dig just denna dag:)

    http://www.domkallarmighannes.com/2013/01/alla-hjartans-dag-tavling.html
    Så gå in och ta dig en titt:)
    Gillar du inte sådana här kommentarer så ber jag om ursäkt och hoppas att du får en fortsatt bra dag!

    Kram Joanna

    SvaraRadera