tisdag 29 januari 2013

Mot mitt fita jag!

Fortfarande är jag superinspirerad att köra på med Gabys och mina powerwalks och imponerande nog har jag kommit ihåg mina situps varje morgon. Plus att jag börjat med någon brygglik övning med axlarna i marken från liggande på rygg, det känns som att röven och låren får spänna sina muskler lite då.
Såklart har jag ökat dosen på mina omega 3 och jag är mer vaken på vad jag inte stoppar i mig.
Satt och letade bland mina bilder för att se om det fanns någon fluffig bild på mig att titta på om jag någon dag ville ursäkta mig från att röra mig men hittade ingen i helbild, däremot en från nyårsafton där valkarna hänger både på rygg och mage, Gah. Den blir bra!



Igår blev det ingen PW men jag rörde på mig lite extra med stallarbetet, istället för att latpacka mycket hö i en påse gjorde jag flera små och gick flera gånger. Hade dessutom på mig thermooverallen vilket resulterade i en genomsvettig stallarbetare, idag är klädseln något tunnare då det faktiskt är tre grader varmt.
Vek dessutom ett halvt ton tvätt och vattnade blommor inne så jag kände mig himla nöjd med dagen ändå!
Konstaterar att jag inte ätit godis på snart en månad förutom en mjölkchoklad jag unnade mig förr förra helgen, däremot kanske det har blivit några glas vin *vissel*

Har inte vägt mig alls, utan går efter det jag ser i spegeln och hur det känns i mina kläder.
Det är ju ändå det viktigaste att man mår bra och själv är nöjd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar