tisdag 15 januari 2013

spela skitsnygg...


Oj, vilken respons jag har fått på mina inlägg om utbrändhet, många har hört av sig till mig på mejl och privatchatt på FB. Att det var så många av mina vänner som gått igenom ungefär liknande resor hade jag ingen aning om. Och jag är jätteglad om jag bara kan hjälpa någon att känna att den faktiskt inte är ensam om detta. Tack för alla snälla ord, sista meningen i ämnet kanske inte är skrivet här än?
Fy bubblan va mycket snö det har kommit, den underbara mannen och traktorn har flyttat tonvis av snö från vägar och gångar till hagarna till den stora snöhögen som antagligen inte kommer att smälta förrän i midsommar :) Men vitt och fint blev det och hästarna har varit lyriska idag och busat runt. Jag tog ut lillQråkis  på linan idag och han fick jogga lite, sprang  iofs mest och spelade skitsnygg då han tyckte fölistjejerna var spännande, men tanken var ändå bara att han skulle få lufta sig lite. Jag fipplade runt med telefonen för att ta urtjusiga kort på honom och resultatet blev att jag slant och tappade luren rätt ner i nysnön. Yippie
Jag brydde mig inte speciellt mycket och tänkte den hittar jag lätt. Jag typ dog, min telefon... jag dööör, leta, leta.....
Hittade min juvel och tackade mitt otroliga intellekt att jag inhandlat en stöttålig och vattentålig telefon, bara att skaka bort snön och tuta och köra med fotograferingen igen :)
Blev inte några vidare bra bilder, får ta ut den andra kameran och kanske be om hjälp då jag gärna skulle vilja ha några nyare bilder på honom nu.
Sommarfin Qråka 2012



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar