tisdag 22 januari 2013

Svar på fråga!

Nu har jag fått frågan av några stycken var någonstans jag köper mina "mjuka fötter".

Själv har jag köpt dem här hemma när jag har haft homeparty och då kanske inte inriktningen var just de mjuka fötterna, för mjuk är inte ledordet för övrigt sortiment? ;-)

Sexparty i det gröna :)
Well, det går att beställa på nätet men om någon är intresserad av att ha ett eget party förmedlar jag mer än gärna er vidare till "min" mjuka fötteråterförsäljare underbara Erica!
Annars kan man gå in här och beställa, vill förbereda den känslige att det finns lite annat smått och gott där, typ sånna här.
Högteknologiska leksaker!


1 kommentar:

  1. Tack gulliga dig!! Ni alla som är sugna att handla lite hör av er!! Så fixar jag det till er! Kanske dags för ett party snart?! :)

    SvaraRadera