lördag 16 februari 2013

Är jag udda och irriterande?

I dag blev det att ta fram det långa benet när jag skulle ta mig över snövallen utanför ytterdörren, all snö hade under natten rasat av vårat tak och det var en hel del då det har legat kvar de andra töperioderna.
Vet inte vad för väder man egentligen önskar sig nu men det är ju "bara" Februari så jag får nog tyvärr önska minusgrader några veckor till.
Har just avnjutit en av mina ibland lite udda frukostar, vad sägs om ungsbakad hericoverts, majs och abourgine med en klutt hemmagjort aioli. Mums!


Ska bli så skönt att smita ifrån gården senare idag, sjunka ner i en biofotölj och vidare äta en god middag.
Kanske jag ska dagen till ära äta lite godis på bion så jag får prassla så där irriterande med en liten påse, ska fundera på den =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar