tisdag 26 februari 2013

Hår i munnen och träning i sikte....

Qråkis då, jo han fick jobba en kort sväng även igår från marken och han är så roligt att hålla på med för han är verkligen så himla glad att bara få vara med.
Fick loss en hel del päls när jag borstade honom men hälften fastnade på mina vantar och ärmsnuttarna på fleecetröjan som stack ut, även några i munnen. vårtecken, yippi! ;-)

Idag har jag raggat sällskap för en minitur på hästryggen, Laila och Marie kunde tänka sig att valla med oss en liten runda innan de stack ut i skogen. Det är superskönt att det står så många här att jag nästan alltid kommer att kunna hänga på någon, vissa jobbar oregelbundet så det är oftast någon som rider dagtid i ljuset.
Ska göra så här några veckor sen ska jag börja rida för min tränare Maggan så vi får dit alla grunder på rätt sätt och kan lägga upp en vettig plan som ska passa qråkis bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar