fredag 22 februari 2013

Hur är det möjligt?

Tristare Fredagsförmiddag kan man ha än att ha sällskap i stallet av inte mindre än två manliga hovslagare,  fem hästar som fick fin, fina fötter idag.
Ett varv till med sulor och broddar, sen borde det baske mig gå att ta bort dem....

Superglad är jag också då jag lyckats få lite hjälp i stallet en helgdag per vecka vilket ska innebära sovmorgon (första i morrn sen...eh, Augusti kanske) lunchning, mockhjälp och packning av höpåsar, min rygg lär jubla! Då ska jag ägna min fria stalltid på min fina Qråka, tömköra lite och pyssla och pussa på goa nosen lite extra.
Hoppas Lenas rygg håller för mockningen så jag kan få hjälp så länge som möjligt :)

Men först har jag ju kvällen att se fram emot, tror att jag kommer att få rökta räkor med aioli samt en flaska bubbel att skölja ner med, mumsfillibabba!

Den underbara mannen och jag, 21 år idag! <3 (hur nu det är möjligt, är inte jag endast 28 år??)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar