lördag 9 februari 2013

Jag en hondjävul?

Nu ska jag precis slänga mig in i bilen och åka till Såstaholm för den årliga dressyrkonferensen för oss grenledare ute i distrikten. Jag tror det blir sjätte året i rad jag åker dit.
Det är alltid lika intressant att lyssna på vad de andra distrikten gör och det finns alltid något man vill ta med sig hem och presentera i vår tävlingskommitte.
Dessutom får man ju träffa ett gäng sköna människor, lära sig en del nya saker och som avslutning i kväll äter vi en trerättersmiddag i den mysiga atmosfär som Såstaholm bjuder på.
Efter maten går vi alltid ner i källaren på den gamla herrgården och förlustar oss i unga män utklädningskammaren, här är två bilder från förra året och visst var jag tjusig!, visst?

Blond galadrottning

En hondjävul?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar