onsdag 6 februari 2013

Lite skit har man väl inte dött av?

Hej och hå även idag.
Sitter nu nyduschad med nymålade naglar, tänkte inte köra på min vanliga gröna eller blå nyans så jag tog en milt rosa. Tyvärr döljer den inte hässkitet under naglarna lika bra så jag får väl måla över med ett starkt grönt i morgon efter stalltjänsten :)
Den underbara mannen säger alltid att det är bättre om jag tvättar mig ordentligt och kör med nagelborste, men hästskit och gammalt inkliat stöv sitter fast hårdare än så, i alla fall på mig!

Har packat med en ny Harlequinbok då jag bara har tio sidor kvar i den jag började på igår, bra sysselsättning på tåget. Sen blir det lite brått (tror jag) med tunnelbanan till rätt station och gå sista biten. Jag har ju dålig koll på hur långt det är och hur ofta tunnelbanan går. Fick också en fundering på hur tåget går då det snöar ute, har ju läst på FB av alla tågpendlare att just snö brukar kunna påverka tidtabellen negativt.
Well, det ska bli fett skoj ikväll.


Tar med kameran och hoppas att man får fotografera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar