lördag 23 februari 2013

lyxigt lycklig!

Känns lite lyxigt att bara glida runt i stallet, fixa någon eltråd och mäta upp kraftfoder.
Passade på att sopa ur båda sadelkamrarna då det kommer hit folk och ska titta på stallplats i eftermiddag.

Sen såklart hade jag lite kvalitetstid med Qråkan, vi gick en promenad och sen fick han jogga några varv på fältet, ååå va han är lycklig när matte bara ägnar sig åt honom!
Och jag lovar att matte är lycklig när hon tittar på honom in action, tusan va fin han är och va bra han rör sig. Nästan så jag fick nypa mig i armen lite, så fin är han!
Vågade inte fippla upp telefonen och filma men ett litet kort blev det i stallgången efteråt på mattes fina prins.


I morrn tror jag att jag klättrar upp, det är väl inget att spara på, nu ska vi igång.

1 kommentar:

  1. Fin blogg :D
    Vill du göra ett bloglovinbyte med mig?
    Förlåt om du inte vill ha dessa kommentarer :)

    SvaraRadera