torsdag 14 februari 2013

Neeeej!

För tredje eller fjärde gången denna vinter har jag massiva snöras från stalltaket, kunde det inte hålla sig på minussidan ett tag till? I går var det ju sån där mysig puffig disneysnö som gnistrade så vackert också.
Hoppas det inte trycks ihop till blankis bara....

Är fantastiskt nöjd med min insats med promenaderna och situpsen, jag har lagt till tio st extra bara av farten och det var inte jobbigt alls. På promenaderna känner jag att jag inte längre blir flåsig i backarna och jag kan prata flytande utan att frusta och stöna av ansträngning, eftersom vi alltid pratar som tjattriga höns när vi går :)
Än så länge är jag nöjd med rundan och vill hellre att det känns lätt ett tag innan vi ökar längden, dessutom blir det lättare sen när man slipper gå i snön som rör sig under fötterna, för vi bor ju på landet och går på knappt plogade vägar!
Denna vecka har jag gått mån, tis, ons och det ska bli en sväng även idag!
Duktiga jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar