tisdag 12 februari 2013

tight röv!

Den underbara mannen måste ha saknat sin Pinsessa i helgen då jag fick en bukett med sju rosor i går när han kom hem, han är bäst min man!


Väl nersjunkna i soffan under den fluffiga fleecefilten kommer dottern hem på besök med sin pojkvän, hon hade beställt lite kläder från samma ställe där jag ska handla och hon ville att jag skulle få prova de storlekar hon hade köpt då de var väldigt stora i storlekarna. Faktum är att jag måste beställa 32/34 för att det inte ska se ut som om jag har ett tvåmannatält på mig.
Tyvärr tvingade hon mig att försöka få på mig de jeans hon krympt ur men jag har nog några kilo kvar tills de sitter bra. Jag lyckades klämma ner aschlet i ena paret och faktiskt knäppa knappen men som dottern sa, mamma, fläsket trycks till och med ut över fickorna på röven...
Ja, ja... snart sitter nog även de paret jeans som de ska när röven är rejält upptightad efter alla mina promenader!
Kanske inte redan i morrn då jag hoppas den underbara mannen köper hem en selma till mig, dieten till trots så unnar jag mig det jag verkligen vill ha, dock får det stanna vid en då jag blir ganska "trist" i magen av brödet....
Så jäkla gott!

Snart på med skorna och ut i snövädret på en promenad med Gaby.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar