söndag 10 februari 2013

uppknäppta brallor...

Äntligen kan jag sjunka ner på stolen hemma efter en späckad helg!

Konferensen blev lyckad och vi fick stöta och blöta en del dressyrfrågor och ge inputs om var vi stod i de frågor som kom upp.
Faktiskt bästa diskussionerna som vi haft på alla år tycker jag och hoppas att det kan ge något på sikt. Vi alla var rörande överrens om att vi gärna agerade frågepanel även nästa år.
Ett plus är också att det är trevliga människor på plats, glada hästnördar, I like!

Som vanligt får vi äta fantastisk mat och frukostbuffen är något alldeles extra och alla stönade lätt första halvtimman efter frukosten, på tok för mycket mat med korvar, äggröror, gröt, frukter våfflor, grädde etc....


Till lunch fick vi en trerätters så det var nästan uppknäppta brallor i bilen på vägen hem, väl hemma småpratade jag lite med den underbara mannen innan det var dags för kvällens stalltjänst och sen in i bilen och hem till min mor för att... äta!
Kan ju säga att jag inte var vrålhungrig men hennes chili con carne är alltid lika god och såklart blev det en blomma till henne då hon fyller år i morgon.
Nu åker jeansen av då fleecefilten inte spänner lika mycket runt magen, soffan nästa!

1 kommentar:

  1. heejsan, var med i veckans blogg och få fler besökare! :) ( förlåt om du inte gillar tävlingar ) hoppas du haft en bra helg! :) kram

    SvaraRadera