onsdag 27 februari 2013

Va fan håller jag på med?

Jag gjorde igår något jag inte trodde jag skulle göra mer, höll på med sånt som yngre men slutade helt för ett antal år sen då jag inte mådde bra av det.
Egentligen är det den underbara mannens fel som kom hem och lockade med dessa galenskaper och jag föll till föga.
Jag har börjat titta på The Walking dead.
Jag gillar ju inte läskiga filmer och just zombies är mitt värsta och jag blev faktiskt tvungen (jo!) att ta ett glas vin....
Såklart blir jag en total filmförstörare när det drar ihop sig till läskigheter, när folk går rätt in i zombieflocken eller väsnas och visar sig för dem. Då meddelar jag högljutt, MEN GÅ GÄRNA IN DÄÄÄÄR, IDIOT! SKJUT EN GÅNG TILL, TROR INTE ALLA ZOMBIES HÖÖÖRDE...etc.
Hatar såna där överraskningsgrejer när nån hoppar fram eller när något smyger sig på och ingen märker eller när han galopperade in i staden och järnskorna klapprade som tusan... Då måste jag också högt kommentera, MEN GALOPPERA GÄRNA RUNT I HEEELA STADEN, SKJUT ETT SKOTT OCKSÅ SÅ ALLA KOMMER  FRAM.....


Den underbara mannen blir såklart imponerad av mitt enorma filmkunnande och över hur jag tycker att filmen ska utspela sig småless och all spänning som fanns försvinner.
Tack och lov för mig som sitter uppkrupen i ett hörn och har lätt hjärtklappning.

Ja ni hör ju, jag borde nog inte se sånt där men nu har jag sett fyra avsnitt så det är väl lika bra att se klart, vi får väl se vem som lider mest, jag som blir livrädd eller den underbara mannen som får höra mina kommentarer samt följa med upp och natta hästarna VARJE kväll ett tag framöver ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar