söndag 24 februari 2013

Vårkänslor och smitning för Crunge!

Har haft en särskilt härlig dag med en strålande sol som faktiskt även värmde lite, en ridtur på min fina Qråka, en promenad med Gaby, fått massage samt minglat lite granna i stallet.
Nu ska jag snart glida ner i ett hett bubbelbad och sen krypa upp i soffhörnet under en filt med den underbara mannen.
Nu börjar den där bubblande vårkänslan faktiskt göra sig lite påmind och att höra fågelkvitter och takdropp i en värmande sol gör det lätt att känna så.

Planering pågår också för nästa smitning från Gården, den 9 Mars spelar en "gammal" skol/jobbarkompis med sitt band i Sumpan och då ska jag, Lena och Gaby dit och kolla. Det blir andra gången jag ser dem så jag vet att det blir fullt drag, kul!

Crunge förra våren på Debaser.


Kanske vi sticker upp tidigare för en bit mat och en liten förstänkare, vi får se hur vi bestämmer :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar