torsdag 28 mars 2013

bantat ner för energins skull..

Min vita vecka går alldeles utmärkt och frukosten idag bestod av tonfisk med amerikansk dressing och några sparrisar. Yummi!


Bokläsandet går också finemang trots att jag inte öppnade boken förrän på kvällskvisten men jag har nog bara femtio sidor kvar innan jag får öppna bok två. Det verkar som att många redan läst dessa böcker och alla vill såklart ha en fjärde bok, 50 nyanser av ...vad??

Idag ska jag leta efter min lilla påskpåse och fjädra till det lite och hänga upp någon liten häxa, mer än så blir det inte, påsken är ingen jättehögtid för oss längre.
När man är utbränd och sliten får man ibland välja vad man ska lägga energi på så jag och den underbara mannen "firar" jul, nyår och midsommar men klart nedbantat mot förr om ni är med på hur jag menar?

Idag är jag bortbjuden till min likasinnade granne på tjejmiddag, samtidigt som jag har ett telefonmöte inbokat kl 20, va osmart att boka ett telmöte på en skärtorsdag känner jag nu men jag får väl smita undan en stund och hoppas att frågorna som ska tas upp är enkla och att det går fort :)

Önskar alla en glad påskhelg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar