måndag 11 mars 2013

Botat ryggskott och nästa fest!!

Vilken tur att jag fick träffa Micke idag då min ländrygg va sååå nära att bli ett ryggskott, nog har det gnagt lite sista veckorna så jag har haft det på känn, men fixat nu!
Lena kom hit precis när jag skulle åka så jag släpade med henne och hennes kryckor, tänkte att hon behövde luftas lite nu när hon är hyfsat otymplig.
Fick också en gofika hos Jannica med trevligt sällskap och massa hästsnack, mysigt värre!

Ser fram emot kvällen att få krypa ner under en filt med den underbara mannen och slötitta på tv och småprata lite, är nog lite trött än efter Lördagens utgång då vi kom ju hem väääldigt sent tidigt!
Vi håller redan på att planerar för nästa drabbning vi tänkt göra, då ska vi försöka få med oss fler ut, för ju fler kul folk ju roligare! Så är det, och visst måste man bryta vardagen med lite galej ibland :)

Bästa brudarna, Lena, Jag, Gaby och Syrran (Marione)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar