torsdag 21 mars 2013

Bula i huvudet, håll tungan i styr!!

Vaknade en halvtimma innan klockan i morse och låg och funderade en stund på den dröm jag haft, jag var ute och åkte helikopter mellan olika slott i Skottland. Det var spännande och just Skottland är ett ställe jag gärna skulle åka till och slott är alltid intressanta med sin historik.

Är lite öm i bakhuvudet idag och nej, det beror inte på för mycket vin det beror på en jävla istapp som jag fick i skallen igår när jag gjorde höpåsar... satans hård var den :(
Kanske ska lägga in ett risktilläg i min enorma lön?
Minns mina barndoms vintrar då just istappar nästan fanns med på menyn då de såklart skulle sugas på, hade man tur fastnade man inte med tungan men just första slicken var alltid kritisk.
Har faktiskt fastnat på riktigt med tungan på ett järnstaket och alla som sett "dum dummare" eller suttit fast själv förstår ju hur svårt det är att komma loss utan blodvite.
Tur man är äldre och klokare nu, man ska inte slicka på allt och gör det inte heller! ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar