måndag 18 mars 2013

Det man vill och inte vill....

Internet är ju en finurlig uppfinning där man kan hitta det mesta man vill och inte vill läsa.
Nu när jag bloggat i tre månader (i morrn) är det jätteroligt att kolla lite på statistiken och kan konstatera att de senaste veckorna har jag haft läsare runt om i världen, jätte jätteroligt!
Här är de tio länderna som varit mest flitiga. 

PostSidvyer
Sverige
7608
USA
296
Tyskland
89
Thailand
31
Storbritannien
23
Ryssland
19
Åland
16
Norge
15
Finland
11
Österrike
9

En och annan kommentar skulle jag bli glad över också *vissel* ;-)

Satt nyss och funderade på om jag hade lock för öronen då det var så himla tyst här inne men kom sen på att vi öppnade min dator igår och blåste rent den på damm inuti och vips så slutade båda fläktarna surra på högvarv. Jäkligt onödigt att den ska dra in dammet i maskineriet fast det har ju varit mindre att dammsuga här inne när jag tänker efter och det är ju skönt....
Känner mig helt nöjd med denna helg, blandat stallarbete mad total avkoppling. Sovit mycket och bara myst med den underbara mannen. Trots det blev det sängång precis efter nattning av hästar och min vana trogen somnade jag omedelbums huvudet landade på kudden. 
Går att läsa mer om mina nattliga äventyr här.

1 kommentar:

  1. Så roligt att läsa din blogg Anngelica!! Personlig, välskriven och intressant! :D

    SvaraRadera