måndag 4 mars 2013

Fångat på film!

Jag har försökt vara flitig med kameran ett tag för att försöka kunna visa upp hur Tindra uppför sig i olika lägen.
En häst kan man ju inte direkt be om en "uppvisning" och när jag har folk här för att titta på henne kanske inte hela beteendet syns just då.
Jag har lagt ner mycket tid att iaktta henne och det blir mer och mer jobbigt att se detta...



Stod och fipplade med telefonen och lyckades faktiskt filma en liten snutt av något av det jag försökt beskriva.

4 kommentarer:

  1. Hugaligen... =S den hästen ser verkligen inte frisk ut. Stackars.

    SvaraRadera
  2. Usch då :( Stackars liten, nåt är ju uppenbarligen helt fel!!! :O

    SvaraRadera
  3. Oh vad jag känner igen mig... :(

    Stackars Tindra. Vi är ju flera som kan stödja dig i att hon beteét sig så där direkt efter det att du tog hem henne iallafall!

    SvaraRadera
  4. Usch usch.. :( Lider med henne.

    SvaraRadera