lördag 16 mars 2013

Filmar vidare...

Ja, jag har kameran i högsta hugg nu när jag är ute i hagen och runt Tindra, vill belysa att problemet är konstant och ingen "engångsgrej".
En av mina veterinärer som jag har kontaktat när det gäller Tindra har gjort en del speciella neurologiska tester på henne som visar ett klart avvikande beteende, olust och solklar svårighet till vissa rörelser och vissa reflexer är också väldigt nedsatta.
Jag har ett stort stöd av mina tjejjer i stallet som också ser Tindra varje dag dom håller med mig om att Tindra skulle må bäst av att få somna in inom snar framtid!
Gårdagens filmsnutt jag hann få med på film, såklart missade jag en del innan jag fick upp kameran....

Den som har god syn ser att hon darrar i bakdelen och klart vill undvika ett visst läge att stå i, stort obehag också när hon ska byta ställning och gå därifrån.
Filmade en snutt även idag oj och aj och oj!


Ingen häst ska behöva ha ont bara av att äta och dricka! :(


1 kommentar: