lördag 2 mars 2013

Gör inget dumt i onödan...

Märkligt väder idag, sol, regn, snö, mulet, sol....

Precis när jag var ute med Qråkan passade det på att snöregna på oss, men det gjorde inte så mycket då han var så duktig och är så kul att "jobba" med.
Han har fått två dagars paus då jag tyckte han var liiite varm insida skenben i förrgår och trots att benen var iskalla redan igår passar jag mig för att göra något "dumt" i onödan.
Lollo min hästmassör sa att unghästar kan bli lite "växtvarma" just där i perioder eller bara någon dag och att man gott kan låta pausa dem precis då.
I morgon tänkte jag försöka rida och hoppas det kommer någon som kan tänka sig att ta en bebisrunda med mig :)
Glömde nämna att jag köpt mig en påse Lördagsgodis, sitter nu med en lätt illamående känsla och är inte så sugen alls på de som finns kvar. Det lär nog gå över tills i kväll och resten av snarret kommer med största sannolikhet åka samma väg rätt ner i maggen på mig!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar