måndag 25 mars 2013

Händeserik dag, tv-inspelning och fixat ragg!

Var ska jag börja?
Vilken kul dag jag har haft, först var det tv-inspelning inför fredagens premiär på Lets dance.
Det var fyra av deltagarna som vi fick applådera in på röda mattan, alla bjöd på sig själva och tog sig tid att prata med oss "beundrare".
Hamnade i guldläge och hade solen mot nosen hela tiden och minsann om jag inte fick lite färg, ja det svider i pannan åtminstone!
När inspelningen tog slut tog jag en promenad till Hornsgatan och passade på att ordna ett litet ragg till mig själv, första gången jag försökte vifta in bilen till vägkanten missade den mig men efter en U sväng fungerade min liftartumme.
Jag fick lifta med en ursnygg kille och hade fantastiskt trevligt i bilen, tur att den underbara mannen jobbar i Stockholm och plockade upp rätt pinsessa på hemvägen ;-)
Just det, jag tog massa bilder från inspelningen, men de kommer snart då jag nu ska se på "halv åtta hos mig"!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar