lördag 16 mars 2013

Inbrott i sadelkammaren...

Igår var det någon som lyckades bryta sig in i mina inackorderingars sadelkammare, denne någon måste ha varit enormt skicklig och klurig för att lyckas.

Dock blev ingenting stulet eller förstört då det var jag som gjorte´t!

Förmodligen har någon kommit åt kombinationslåset i öppet läge så koden blev ändrad innan stängning dagen innan då absolut inget fungerade när Steffie kom för att öppna, jag puffade undan henne med ett smalj, *det här fixar jag, flytta på dig*.....  eller inte, låste ville inte öppna sig....

Tja om alla ville rida i grimma och barbacka hade det ju varit lugnt men jag hade en liiiten tanke på att det kunde finnas någon tjurig ;-) som gärna ville komma åt sin utrustning så jag fick helt enkelt lösa detta.

Sååå, om någon behöver hjälp med något inbrottsligt kan ni kontakta mig då jag tydligen var en fena på dylig uppgift!

Jomensurratt, *drar lite i hänglsena och ser fånigt nöjd ut*!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar