lördag 23 mars 2013

Kacklande alien?

Är det någon som undrar exakt huuur mycket det kan kackla om femton stycken bruttor? För den som inte vet kan jag meddela, mycket :)
Det finns ju oändligt med saker som kan måste avhandlas under en kväll och efter lite vin blir ju diskussionerna alltid så mycket bättre. jätteintelligenta!
Ämnen som avhandlades var bla, lagridning, medrytteri, fällning, galoppvägar, minigrisar, avlivning, nosludd, tävling, löshoppning, blommor, snuskböcker, list goes on...

Jag hade jättetrevligt och hoppas att resten av stallgänget också hade det!

Tyvärr hade jag ju min alien i skallen, migränen ville inte riktigt släppa taget och när jag skulle gå och lägga mig slog den till med full kraft igen, tacksam att den väntade tills alla hade åkt ändå.
Den ligger och moler där uppe även idag, blixtrade till lite när jag böjde mig ner för att sätta på mig skorna så jag ska bara softa idag!
Gaby kommer och tar med sig bänken för att se om det är de senaste veckornas uteblivna massage som tillåtit migränen att glutta fram, hoppas...
Den underbara mannen lyfte upp sonen till den enerverande brandvarnaren så vi slapp lyssna på tjutet av denna, skönt! eller, den hade nog inte hörts...?






Fick lite fint :)

Sååå fin vårblomma!
Tack brudarna för en trevlig kväll!!

2 kommentarer:

  1. Tusen tack själv jättemysigt! Hoppas huvudvärken släpper/ kram marie

    SvaraRadera
  2. Massage låter som en bra idé! :)

    SvaraRadera