tisdag 26 mars 2013

Markoolio, Tobias dansare, Maria Montazami och Erik Segerstedt!

De utlovade bilderna från gårdagen kommer här, nu var det ju egentligen Curling-Anette som var kändisen som ska dansa med Tobias, men jag gillar honom så det blev han som fick stå som kändis i min rubrik. Förövrigt är jag inte sååå med på curling och har alltså inte en aning om vem hon är.

Alla var superkul att se, de spexade lite och gjorde några dansmoves, Markolio var i och för sig den som bjussade mest på sig själv och fick flest skratt och applåder.
Jag brydde mig inte om att klämma mig fram för autografer utan stod krampaktigt och höll i mitt plakat där det stod "snygg Erik", det blev min roll igår och jag anser såklart att jag gjorde det riktigt riktigt bra ;-)

Det ska bli extra kul att se Lets dance i år för nu har jag ju typ minglat med dem, hihi!
Bildbomb!
Här kommer limosinen

Maria Montazami och Kristjan

Tobias och Anette

Maria i cool klänning

Markoolio och Cissi

Min tilldelade skylt

Erik och Sigrid

Markoolio spexar lite

Ett dansmove på gång

Det enda som var lite negativt igår var att en av de som stod bredvid mig hade en gigantisk snorkråka i näsan halvt utanför, gul och äcklig... Hade lite svårt att inte titta dit och hoppas att den skulle ha trillat ur... Gillar inte snorbusar offentligt visade, alls. Uäk!

3 kommentarer:

  1. Erik gillar inte att kallas snygg Erik, även fast han är gaalet snygg så gillar han inte att kallas det så då behöver man inte skriva snygg Erik heller.

    SvaraRadera
  2. Tja, jag höll bara i skylten som producenten gav mig ;-)

    SvaraRadera
  3. Producenten? Jasså då tycker inte jag att dom ska skriva så mer.

    SvaraRadera