lördag 23 mars 2013

Migrän i foten...

Phuuu, nymasserad och full av hopp om lindrad migrän. Det fanns lite skit att trycka på!

Tog en sväng med ryktstenen på Qråkan idag och satan i gatan va han fäller nu, jag slängde nog ut ett halvkilo hår på snön till pippifåglarna om de vill ha att bygga bon av.
Vilket får mig att minnas att jag skulle vilja sätta upp några fågelholkar, den underbara mannen tyckte jag kunde snickra ihop några själv medan jag tyckte det vore mer lämpligt om han gjorde det... vi får väl se om jag får upp några holkar inom närmsta åren :)
Min husmuslighet har hållt i sig även idag då jag hade en hel del att röja upp sen igår och det fanns även lite tvätt att slänga in i en maskin.
Nu är huset renpresentabelt igen men kvällen innehåller inga (planerade) gäster utan det blir en myskväll under en filt med den underbara mannen, kanske han vill massera mina fötter då, tror nog att det sitter någon migränknut där också, faktiskt!
Kanske jag borde klippa tånaglarna först så han inte skär sig på dem, de blir lite wild and crazy så här vintertid ;-)

Ok, inte riktigt så här illa kanske ;-)


2 kommentarer:

  1. uuuurk vilken bild, vart har du hittat den! :O ;)

    SvaraRadera
  2. Ja är det såå illa ställt med dina fötter så loovar jag att jag bekostar pedikyr till dig...fy fasiken vilken bild! Nästa så man klöks litegrann../ Kramis marie
    ps. Du har inga nya "frisyr" bilder att förgylla tillvaron med för mig..? Garvar ännu bara jag tänker på den.

    SvaraRadera