onsdag 13 mars 2013

No more zombie!

Just inkommen från en heldag ute i stallet, kul att träffa lite nya men också "gamla" bekantskaper.

Blir faktiskt lite inspirerad och ridsugen ju mer man pratar med folk om deras planer och upplägg inför tävlingssäsong samt visningar av unghästar, så Qråkan börjar få en riktigt mer sugen matte nu.
Just nu är jag skittrött och skulle helst lägga mig och sova men jag tar bara en liten micronap för att jag ska ut och gå med Gaby sen och då vill jag inte vara nyvaken och seeeg!

Ska bläddra runt bland alla TV serier och leta efter en ny kul att se då den senaste vi tittat på är slut, vill gärna få tips men helst inte med zombisar eller skräckisar då.

Gärna komedi så man får skatta loss ordentligt, riktigt ordentligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar