tisdag 19 mars 2013

Skadlig sysselsättning...

Spy-hypokondrikern är på gång igen, Tina sa ju att hon hade haft magsjuka förra veckan och tänk om någon bacill fanns kvar på henne i helgen när hon var här, för jag har ont i magen :(
Har varit en pärs att mocka och gjort höpåsar med konstant kramp i magen dessutom blir jag lätt illamående när jag bara tänker på att bli illamående.
Tycker mig iofs känna igen magontet för något annat då det inte riktigt sitter i magsjukeområdet, snarare där jag hade mina cystor förut och det är ju inte roligare, fast jag kräktes ju inte av dem, hm trickigt val....
Sen kan det ju vara så att det "bara" handlar om mina mina organ som ju är ihopvuxna med varandra och ibland kan det dra och kännas lite konstigt i magen.
Nä, bestämmer mig för att det inte är magsjuka, inte är nya cystor utan jag helt enkelt behöver lite lunch och en tupplur eller kan det vara så att mina situps i själva verket ÄR skadliga? ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar