onsdag 6 mars 2013

skaldjur och stalloverall!

Spikade planer inför helgens smitningsrunda från gården, check!

Vi (Jag, Lena, Syrran) ska åka till Gaby tidigt på Lördag för att avnjuta en skaldjursmiddag med god nedskölj. Kan vara så att vi kommer att bli lagom schnygga och trevliga innan vi beger oss vidare mot Sumpan och Hellbar.
Jag är helt övertygad om att vi kommer att ha sååå himla kul!

Kanske man borde köra en lite mer wild and crazy makeup, kameran kommer såklart att följa med och dokumentera hela kvällen :)

Men va fan ska man ha på sig, jag har ju inga rockiga kläder... Rotade igår efter ett par tights men jag har använt alla som långkallingar under stalloverallen i vinter, det lutar åt jeans och någon...top, som vanligt.

Det är verkligen dags att göra några inköp inför våren och sommaren och jag har en liten önskelista på Bonprix. Om du också vill beställa därifrån kan du gå in på deras sida i min högermeny och ange 92110 då får du fri frakt.



2 kommentarer:

  1. Smink och kläder kan vi fixa hos mig... Har en stor och djup garderob ;)

    SvaraRadera
  2. Vi kommer att bli så snygga att vi knappt borde få gå lösa.... =)

    SvaraRadera