fredag 1 mars 2013

Snart, snart, snart.....

HA, provade ett par jeans igår som verkligen satt skitilla för två tre veckor sen, ska inte säga att de satt superbra igår men bra mycket mindre fläsk hängde över kanten. YEY :)

Mina favorit långkallingar börjar jag få en rejäl hängröv i, ja alltså inte min röv utan det är kallingen som hänger...
Fett najs.
Vi har pratat om att utöka promenaden något, vi går idag en runda på ca 50 min i bra tempo med en hel del backar, kanske vi lägger på 10-20 min? Det blir ju bättre underlag nu för var dag och det känns bra då man spänner sig lite i snöslabb och på glansis....
Har utökat situpsen igen och jag är nu uppe i 70 st, har börjat göra några åt sidorna för att komma åt sidfläsket mer, vill ju få en midja igen :)
Snart, snart, snart....

1 kommentar:

  1. Bra kämpat!! Skulle också behöva ta tag i nån slags annan träning... kanske ska börja med situps i alla fall! ;)

    SvaraRadera