tisdag 19 mars 2013

Snö, städning och tv-inspelning!

Hej mitt vinterland!

Var lite extra spännande att släppa ut hästarna i morse då man inte riktigt hade koll på var isfläckarna fanns under den fluffiga nysnön på ca en decimeter...
Men tar man ett stadigt tag i täcket får pållehoppsen dra med sig personalen ut och över alla hala fläckar, så blev det.
Sitter och laddar upp för ett städsug, måste verkligen göra ett ryck innan fredag då det återigen är dags för ett stallmöte för mina underbara inackorderingar, i vanlig ordning ska vi äta taco, skölja ner och pladdra som tusingen ;-) Ska bli kul.
Har också en liten smitning inplanerad den 25 då ska det spelas in en jingel för nya säsongen av lets dance och då ska jag klämma fram min nuna i rutan, minsann!
Kanske jag ska åka upp tidigare och bara strosa runt en stund i stan, beror iofs på vad för väder som erbjuds.
Den som lever får se ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar