söndag 17 mars 2013

Svaret är NEJ!

Vaknade även idag innan klockan ringde och var rätt så utvilad, definitivt mer utvilad än förra söndagen :)

Blev en soft eftermiddag och kväll igår, tog med mig en stooor kopp varm choklad med rom och sprutgrädde ut i solen och satt och filosoferade där en bra stund, najs.

Blev road av Doris, Zeta och Skrutt som lekte och stojade i sina hagar där jag satt, så himla kul att titta på lyckliga hästar, här står de verkligen inte och hänger vid grinden hela dagarna och väntar på att bli aktiverade.
Kröp sen ner i soffan med en tallrik taco och tittade på ett par avsnitt av den Tv-serie vi nu plöjer igenom, den underbara mannen somnade dock och snarkade sönder halva avsnittet....
*Sover du* frågade jag ett par gånger och varje gång öppnade han ögonen jättesnabbt mitt i en snarkning och svarade, NEJ!
Haha, lika kul att fråga varje gång...

Så exklusiv blev vår Lördagkväll, nattade hästarna och sjönk redan halvsovandes ner i sängen.
Skönt att ibland inte göra någonting alls, tror jag ska göra det idag också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar