måndag 18 mars 2013

Ta mig, ta mig då!!

Helt jäkla genomkyld i hela kroppen, en granne kom förbi och vi hamnade tjattrandes i över en timma i stallgången och det är ju ingen direkt värme ute nu...
Mockade snabbt klart, lunchade hästar och gick in för att värma mig med varm mat och en stor kopp hett the. Och en liten chokladbit....
Jamen den bara låg där och såg så mumsig ut juh, dessutom gjorde jag 100 situps i morse så jag kanske var värd en liten belöning. Märkligt nog följde hela chokladkakan med mig in till datorn och ligger här bredvid och tjatar, ta mig, ta mig då... What to do liksom?
Ser hur små snöflingor börjar singla ner från skyn, inget önskeläge men nu är det som det är och det blir som det blir oavsett gnäll, det kan vi väl alla vara överrens om!


Glömde skryta om min enorma insats som glasögonsreparatör igår, en skruv lossnade från mina glasögon som bor ute på vardagsrumsbordet (jag har fler) och jag lyckades faktiskt pilla dit den och skruva fast den också, såå stolt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar