lördag 30 mars 2013

Vart ska jag ligga?

Jag gick in på sommartid redan idag, 06.00 pling!
Då hade den underbara mannen varit vaken ett tag och lyssnat på min mage som knorrar, knorrar och knorrar. Det är iofs inte bara min mage som krånglar då den underbara mannens mage också varit helknas denna vecka.
Kan säga att jag fick något fel igår när jag hörde att det gick magsjuka på dotterns jobb, slängde mig ner i kryddlådan och tog en "dubbel dos" vitpepparkorn, för säkerhets skull då jag genast blev kallsvettig, kände mig svag och fick inbillade symptom....
Kan vara lite av anledningen till morgonens knorr, vad vet jag:)

Idag blir det kalas för syrran som fyller drygt 27, födelsedags/påsklunch hemma hos mamma.

Jag, mamma och syrran

Efter det slänger vi oss iväg till dottern som får nyckeln till sitt nya hus idag och såklart vill dom ju komma på plats så fort som möjligt, vet ju var jag ska ligga i sommar om det blir fint väder då huset ligger 50m från sjön.
Såklart vill de ju ha mamma/svärmor där så mycket som möjligt... jo!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar