fredag 5 april 2013

Aj, aj! Lider med honom...

Aj som fan, mina öron... Struntade i mössa när jag släppte ut hästarna, big misstake!
Inte superkallt ute men mina stackars öron som har bott i en mössa i fem månader blev vissna och ledsna. Mössa på morgonpasset fram till Maj tror jag om man tittar på väderprognosen som utlovar nattkallt några veckor till.
Fasiken vi är framme i April och det är flera decimeter snö i mina rabatter, jag brukar ju ha blommande vintergäck och snödroppar nu för länge sen. Men den som väntar på något gott....

Här låg jag i somras och lapade sol.

Sommarnöje
 Och så här ser det ut nu på samma plats...

Suck!
Lider lite med den underbara mannen som ska åka till tandläkaren och dra ut en visdomstand nu på morgonen, jag får väl gulla lite extra med honom när han kommer hem.
Men det är ju fredag så han får väl ta någon flaska flytande meducin, en kall i solen lindrar det mesta ;-)
Eller??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar