torsdag 25 april 2013

Ångrar att jag inte...

Ångrar att jag inte tog med mig min kamera ut idag, men mobilen får vara en god stand in i dessa lägen.
Ville så gärna fota vårglada hästar idag och försökte få några bra bilder på Qråkan när vi var uppe och "jobbade" på banan.
Han var jätteduktig och ser mer stadig ut nu än tidigare då han mest fräst runt och guppat runt med huvudet och sett allmänt valpig ut, det är kul tycker jag.
Han orkar lite mer nu också och jag tänjde liite på gränsen idag och lade på några varv till träningen.
Bakutsparkarna har jag inte sett på ett tag och det är ju bra för personalen vill inte ha sånt när man sitter uppepå!
Sen blev det en helduschning för första gången i år och det uppskattades, eller förresten tror jag att han mest uppskattade att stå och sniffa på Indiras täcke som hängde i noshöjd...

Bjussar på en bildbomb av hästar som njuuuter i solen!

Qråkan e koncentrerad

Qråkis

Nöjd efter "arbete"

Närbild på Lilleman och Qråkis o Hobbe bakom

Hobbe e nyfiken

Luxor och Zaxon

Indira med Lillan bakom

Fidde solar rumpan

Vårtecken?

Zeta vill inte ha öronen fram på kort och Doris vänder "andra sidan till" :)
Har sett årets första vitsippor idag och man blir så glad över det lilla en dag som denna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar