torsdag 4 april 2013

Är bekymrad!

Igår var det svårt att slita sig från solen, tjatar vidare om detta underbara väder :)

Qråkan fick jogga lite även i går och han blandar fullständigt koncentrerad med fullständigt sprakig, så söt...
Nu fäller han inte riktigt lika mycket längre men det verkar finnas huuur mycket stöv som helst, "fäller" de stöv också just nu undrar man.
Lilla Sessan fäller destå mer, massa lurvig fölispäls som ska bort, tyvärr fastnar lika mycket i mina kläder som det ramlar ner på golvet, ett säkert vårtecken iofs.
Här är en bild på henne som 4 månaders följd av en bild som nästan ettåring.

Når knappt över fönsterkarmen
Nu stor tjej!
Är lite bekymrad över min fågelmatare, eller den är ju lagad och på plats igen men fåglarna verkar ha glömt bort den och jag har inte sett en enda jäkla pippi där än fast den stått upp sen helgen...

Jag som gillar att mata pippisarna.

3 kommentarer:

  1. Jag kan säga till några pippisar att flyga hem till dej för här har vi masssssor av både diverse sparvar, finkar och väckor. ;-)
    /Carina D

    SvaraRadera
  2. Ja Fuxfaran är en riktig surpåtta!
    Gick bra med benet, jag är tålig ;) Är mest arg över att hästen ens kommer på att försöka göra något sådant.

    Jag kommer alltid jämföra lilla Sessans storlek med att hon kunde gå under mammas mage som liten: http://farm6.staticflickr.com/5035/6925059702_7e11c4a530_c.jpg

    SvaraRadera