måndag 29 april 2013

Bara jag slipper!

Jag lovade ju att informera om löshoppningen för Qråkan och Lilleman igår, här kommer den såklart.
Vi började mer Qråkan som till en början var lite väl loj och gäspade sig över de småskutten vi startade med.
Till slut fick Gaby skaka till på pisksnärten lite så herrn bemödade sig att ta det åtminstone liiite på allvar. Han såg ut ungefär som om *jag kan redan det här, kan det bäst, faktiskt!*.
Faktum är att han hoppar riktigt bra och det ser otroligt lätt ut när han hoppar, nu är ju inte hoppning mitt intresse man träningsmässigt är det ju bra om man kan göra lite allt möjligt dessutom kan det vara kul för hästarna att få hoppa ibland. (bara jag slipper) *vissel*

Snart är det dags att packa väskan och ta mig till den kungliga huvudstaden där det ska spelas in humorsketcher på förmiddagen, det ska som vanligt bli skoj att göra något annat och denna gång ska jag visst även tjäna pengar på det, yey :)

Trist nog har mina jeans krympt lite i garderoben så jag måste på allvar komma igång med fler promenader, har ju lite svårt att "ta mig för" när ingen är här och drar mig i örat, någon?? ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar