fredag 19 april 2013

En spännande dejt ikväll!

Tänkte sätta igång och dammsuga och städa av lite då jag har en dejt ikväll, en riktig snygging så jag längtar redan!
Måste nog hoppa ner i ett bubbelbad så jag är fräsch som en nyponros (varför säger man så egentligen, nypon är väl inget läckert?) Well, det ska ätas god mat och jag ska dricka lite gott bubbel och bara mysa heela kvällen med min drömman!
Den underbara mannen är det såklart som är den snygga dejten, fortfarande får han mitt hjärta att klappa lite extra (och varför säger man så, är det kärlek att få hjärtklappning?)
Älskar att krama den underbara mannen länge länge och bara andas in honom, ja.. bland annat! ;-)

Har Spotify på hög volym med bra musik, blir dock galen på att jag inte kan hitta Evanescences låt Anywhere där, då får jag gå in på youtube och lyssna, den som är så braaa!


Någon som hittat den på spotify kan väl hojta till och varför är det så att vissa låtar inte finns där :(
Snark!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar