lördag 27 april 2013

Hur kan jag ta det vidare?

Skönt med sovmorgon men mindre skönt att vakna kl halv fem och då komma på att jag återigen glömt stänga av larmet.
När jag lyckats stänga av det var jag helpigg, låg nog och vred mig en bra stund  mer än en halv minut innan jag återigen gled in i sömnens dimma.
Vaknade sen utvilad och låg kvar i sängen och spelade lite CC innan jag klev upp hungrig som en vithaj.

Idag blir det lite manfall i stallet då Luxor och Doris ska flytta, Luxor och hans matte ska helt byta ort och län då kärleken fanns där.
Doris ska inte flytta så långt men det stallet ligger bättre till för mattes pendling jobb/hem/stall och hon kommer lite billigare undan då man gör mer saker själv där.
Jag önskar dem båda stort lycka till och självklart är ni välkomna tillbaka om så önskas =)
Under denna månad kommer ju Jenny tillbaka hit och det betyder att det finns ledig box om någon letar efter ett trevlig stall med bra träningsmöjligheter och underbar stämning!
Jag skulle gärna ta emot konvalescenter, kanske ha ett samarbete med någon trav eller galopptränare? Ska suga lite på den och se efter hur jag kan ta det vidare. Tips, någon?

Nu, ut i solen och njuta av fällande fölis och knähunden Qråkis på 170 cm :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar