söndag 7 april 2013

Inte lika cool!

Märkligt att man oftast inte känner sig lika cool dagen efter partyt som precis under partajjet?
Liite öm i håret men nöjd och glad så här dagen efter min lilla överraskningsfest för den underbara mannen, min likasinnade grannes man fick lov att lura bort den underbara mannen några timmar igår för att jag och den likasinnade grannen skulle hinna iordningställa allt och laga mat.
Båda mina barn och dotterns fästman fick också lov att hjälpa till att handla och fixa så allt skulle bli klart och den underbara mannen inte skulle märka något.
När den underbara mannen kom hem hade vi gömt oss och började sjunga samtidigt som vi tågade ut inför hans snopna min.
Sen följde mat och fria aktiviteter såsom skålningar och diverse småprat!
Jag höll ett litet tal och sen fick han sin present vi alla hade skramlat ihop till, en resa till Budapest och Formel 1 racet där i Augusti.
Det är något den underbara mannen uppskattar och verkligen vill se så jag är övertygad om att han blev och är glad över det!
Idag är dagen han fyller år på och jag sa det igår och jag säger det igen.
-Älskling!, Peppe du är bäst... Gillar dig mer än någon häst... Grattis<3

Nä, nu ska jag banne mig gå och lägga mig och vila några minuter, jobbigt och ansträngande att ha party! phu...

Några paparazzibilder från igår...









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar