måndag 15 april 2013

Kan jag få slippa!!!

Enligt väderprognosen förra veckan skulle jag ha kunnat sitta och sola i 15 plusgrader idag, väderprognosen sög, det blir ingen sol och inget sola idag kan jag lätt konstatera.
Däremot sjunker snön undan med en rasande fart och peppar peppar rinner det undan också rätt så bra, såklart är det kladdigt i hagarna speciellt vid grindarna men det är nog snabbt övergående och just nu är man himla förlåtande för sånt när det börjar bli lite plusgrader ute!
Dessutom bryr sig inte hästarna nämnvärt, sen står dom inte vid grinden speciellt mycket heller.

Måste passa på att klaga lite då jag just nu sitter med en jätteklutt anti i ena mungipan, kände i går kväll att det var på gång med en blåsa eller munsår, nu håller vi tummarna att den går ner så jag slipper ett munsårfromhell just nu!

Jämfört med denna bild jag hittade på nätet har jag väl inte sååå mycket att pipa över, men denna person behöver inte göra några konstgjorda läppsprut då ankvarianten här faller sig så naturligt så! ;-)

Nej tack, pass på den!
Nä, springer in och kluttar dit lite mer anti, *tittar på bilden igen och tar hela jäkla tuben!*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar