fredag 26 april 2013

Livet är inte alltid rättvist :(

Ibland får man sig en ordentlig funderare över livet, är det verkligen rättvist, på riktigt?
Som jag skrivit i tidigare finns det människor vars värsta någonsin är typ en avbruten nagel eller liknande.
Jag har verkligen inte hjärta att ens andas om mina tre hästar som "dog" i höstas eller om det pisstrista bedrägeri jag är mitt i just nu med en jättesjuk häst och väntande rättegång när en fin människa och vän hastigt insjuknat.
Av hänsyn till henne och hennes familj går jag inte in på detaljer nu men vi är alla hemskt oroliga och går nog runt och funderar på livet i allmänhet.
Skört kan det vara, så alla kan väl vara snälla och passa på och lev det satan i gatan när du kan!
Stor kram till DIG min vän och dina nära. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar