fredag 26 april 2013

Mystisk morgon.

Vaknade innan klockan i morse, eller egentligen vaknade jag av den underbara mannens klocka och sen kunde jag inte somna om.
Låg och snusade en stund men beslöt mig för att gå upp och släppa ut hästarna istället, ingen klagade över en halvtimmas tidigare mat.
När jag kom ut i köket för att som vanligt ta min kyäni sunrise fick jag känslan av att jag hade en extremt dålig andedräkt, eller hade den underbara mannen dragit av en rökare som hängde kvar. Tänkte inte mer på det då men när jag kom in igen och började stöka med min frukost kände jag det igen och då såg jag....

Min "underblomma"/stinkblomma hade slagit ut.

Väldigt fin men den luktar inte hallon!
Det luktar nu nygödslat hemma hos oss och vi får väl se om blomman får stå kvar på köksbordet eller ej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar